همه چی درباره خودم:
درباره من:تو بیمارستان به دنیا اومدم
از بچگی بزرگ شدم
چند سال سن دارم
تو دوران کودکیم بچه بودم
با رفیقام دوست شدم
به دوست شدن علاقه داریم
تو خونم زندگی میکنم
بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم
تا حالا نمردم
مهارت ها:از هر هنرم صد تا انگشت میریزه !!!!
علایق:زدن آیفون مردم و متواری شدن از محل جرم !
خیس کردن دمپایی های دستشویی !
کشیدن سبیل های گربه !
گیر انداختن مارمولک در سه کنج توالت !
ریست کردن کامپیوتر موقعی که دیگران در حال بازی و باز کردن مراحل بازی هستند !
دستی کشیدن با پراید !
پرسیدن سوال های بی خود از استاد !
مخفی کردن کفش های اعضای خانواده در هنگام نیاز !
استفاده از واکس مشکی برای کفش های قهوه ای پدرجان !
زدن این کانال و اون کانال در حین مشاهده جومونگ !
همین اندازه کافیه ...علایق بسیار دارم که مجال گفتن نیست ...
کتاب مورد علاقه:حسن کچل
فیلم مورد علاقه:راز بقا
ورزش مورد علاقه:شنا با ویلچر - شطرنج با مانع